Star Wars Outlaws označava prvu veliku igru u franšizi koja će biti razvijena i objavljena od strane Ubisofta. Kao što je tipično sa mnogim Ubisoft naslovima, Outlaws je open-world igra koja takođe sadrži više akciono-avanturistički vođenu kampanju. Iako su mnogi uživali, jedna od najvećih pritužbi došla je sa nedovoljno obrađenom stealth mehanikom – nešto što je tim sada obećao da će popraviti.
U intervjuu sprovedenom od strane Gamesradar+, publikacija je razgovarala sa kreativnim direktorom Julian Gerighty o kontroverznoj recepciji Outlaws u vezi sa stealth mehanikom igre, priznajući da su instant fail misije u ranim fazama igre “neverovatno kažnjavajuće”, rekavši:
“Dakle, posebno, mislim, verovatno razmišljate o jednoj od ranih misija u Mirogani, koja je neverovatno kaznena. I za mene, to je greška, i ovo je nešto na čemu ćemo raditi na poboljšanju”, dodajući da “ne mislim da to znači uklanjanje stanja neuspeha potpuno, ali mislim da postoje brojni načini gde možemo učiniti da bude mnogo više zabavno i razumljivo.”
Gerighty je nastavio: “Samo ne želimo da se oseća nefer. I danas, mislim da se oseća nefer. I verovali ili ne, ovo nije bila naša namera. Ovo je više nešto što se uvuklo u poslednjoj nedelji ili tako nešto, i to ispravljamo već za patch koji izlazi možda za 10 dana.”
Dok nipošto nije jedini problem u Star Wars Outlaws, stealth mehanika igre je bila izneta kao problem iznova i iznova tokom mnogih recenzija, tako da je dobrodošlo videti da je Ubisoft spreman da sluša i (nadamo se) uči iz svojih grešaka.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.