Diablo 4 je bio masivno izdanje za Xbox. Naslov je brzo postao najbrže prodavana Blizzard igra ikada i zaradio je preko 666 miliona dolara prihoda za manje od nedelje. Međutim, jedna velika zamerka koju je svi imali za Diablo 4 su bile mikrotransakcije.
Uprkos toliko kritika, igrači su aktivno investirali u mikrotransakcije, što je dovelo do ukupnog prihoda od mikrotransakcija većeg od 150 miliona dolara.
Diablo 4 je bio teško bombardovan zbog ovog razloga odmah nakon lansiranja. Međutim, stvar koju su fanovi kritikovali za ovu igru postala je njena najveća snaga. Čak i sa mobilnom igrom Diablo Immortal, Blizzard je zaradio ogromnih 24 miliona dolara prihoda.
Vođenje strategije monetizacije prodavnice i planiranja roadmapa koji su doveli do preko 150 miliona dolara prihoda od MTX-a
- Senior Product Manager
Vest dolazi sa LinkedIn naloga Senior Product Managera za igru. On vodi strategiju monetizacije za Diablo 4 kozmetičku prodavnicu koja uključuje personalizovane pakete i druge ponude.
Mikrotransakcije uključene u igru su toliko apsurdne da neki paketi čak koštaju više od same osnovne igre. Čak i to nije zaustavilo igrače da intenzivno investiraju u njih, što je dovelo do značajnog dela prihoda iz kozmetičke prodavnice.
Pored toga, objava navodi da je igra zaradila ogromnih 1 milijardu dolara od svog izlaska. To je takođe najprofitabilnija igra u celoj franšizi i imala je solidnu bazu igrača više od godinu dana od svog lansiranja.
Play! kaže: Još pre izlaska, igrači su već strahovali od mikrotransakcija. Međutim, ovaj novi razvoj ponovo podiže pitanje da su moderni igrači previše popustljivi sa svojim novčanicima prema mikrotransakcijama.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.