Starfield je trebao da bude Microsoftov odgovor svima koji su tvrdili da Microsoft nema dobre igre. Međutim, nakon toliko očekivanja, igra se nije dopala većini publike, a ukupne ocene su bile prilično razočaravajuće.
Uprkos razočaravajućem izlasku, jedan Bethesda developer je izjavio da je Starfield najteža igra na kojoj su ikada radili i najbolji rad studija ikada.
Razgovarajući sa GamesRadar, glavni dizajner Starfield Emil Pagliarulo je priznao da Starfield nije za svakoga. Ali on i dalje misli da je to najambiciozniji projekat Bethesde do sada i najbolji rad koji su ikada uradili.
“Mislim da je na mnogo načina Starfield najteža stvar koju je Bethesda ikada uradila. To je takođe najbolja igra koju smo ikada napravili.”
- Emil Paglirulo
S obzirom na obim igre, verovatno je da je Bethesdi bilo izazovno da je razvije. Za tim, to je neka vrsta tehničkog čuda koje su izvukli. Pagliarulo je takođe otkrio da je to pravo tamo sa svojim najpopularnijim franšizama The Elder Scrolls i Fallout.
Uprkos Bethesdinim pohvalama za Starfield, on nije dobio mnogo pozitivnih prijema. Dobro se prodavao, tako da je kompanija napravila puno prihoda, ali opšti konsenzus oko naslova je ostao razočaravajući.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.