Iza kulisa Microsofta za Halo došlo je do velikih potresa. Nakon što se pokazalo da je Slipstream engine neuspeh koji je ometao razvoj Halo Infinite, buduće naslove će razvijati Unreal Engine 5. Osim toga, 343 Industries je sada poznat kao Halo Studios.
Problemi tokom razvojnog ciklusa Halo Infinite su dobro dokumentovani u ovoj fazi, sa preteranom zavisnošću od kratkoročnih ugovornih radnika i poteškoćama sa Slipstream Engineom, koji se ispostavio da je i dalje bio zasnovan na mnogo nasleđenog koda iz originalnog Halo engina. U godini nakon objavljivanja Halo Infinite, 343 Industries je prilično teško pogođen otpuštanjima i odlascima.
Sada, 343 Industries se obnavlja pod svojim novim imenom, Halo Studios. Tim je imao u pre-produkciji više Halo igara, koristeći Unreal Engine 5 umesto starog vlasničkog enginea. CD Projekt Red je imao sličan zaokret nakon poteškoća sa pokretanjem svog sopstvenog endžina tokom razvoja Cyberpunk 2077. Sada će budući CDPR naslovi biti razvijani korišćenjem Unreal Engine 5.
Na slici iznad, dobijamo naš prvi pogled na Master Chiefa prikazanog korišćenjem Epic Games’ Unreal Engine 5.
Pored najave Halo Studios, Microsoft je takođe objavio šestominutni teaser video koji prikazuje neke od ranih radova na budućnosti Halo-a:
Ovo ne bi bio Haloov prvi rodeo sa Unreal Engine. U prethodnim godinama, 343 Industries je mnogo puta eksperimentisao sa Unreal Engine i u jednom trenutku, rani Halo Infinite prototipovi su bili izgrađeni na UE4, pre nego što je tim prešao na Slipstream full-time, nešto što Microsoft sada priznaje da je bila greška.
Međutim, neke rane reakcije fanova na Master Chief teaser su bile kritične, sa mnogima koji kažu da izgleda više kao figura za akciju u svom UE5 debiju. Uz to, mislim da vredi napomenuti da su stvari još u ranoj fazi i da će bez sumnje biti mnogo promena umetnosti kako se razvoj na novim Halo naslovima ubrzava.
Govoreći o ubrzavanju, Halo Studios je sada otvoren za poslovanje i aktivno zapošljava za niz uloga. Trenutno, postoji više projekata u razvoju, uključujući Project Foundry, koji je osnova za izgradnju novog Halo sadržaja, skoro kao podignuta verzija Forge.
Šef i osnivač Epic Gamesa, Tim Sweeney, je već otvoreno izrazio uzbuđenje zbog vesti, rekavši da je “Epic počašćen što je Halo Studios tim izabrao naše alate”. Takođe je jasno izrazio svoje divljenje prema Halou, izjavljujući da je igra “ponovo definisala konzolni gejming u 2001. godini, i kroz generacije je gurala savršenstvo napred”.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.