Nakon pada SimCity serijala, Colossal Order i Paradox Interactive su objavili Cities: Skylines 2015. godine sa univerzalnim pohvalama. Nažalost, prošlogodišnji nastavak pati od niza problema – čak i skoro godinu dana nakon lansiranja. Sa Cities Skylines II koji se približava svojoj prvoj godišnjici, tim razmišlja o tome šta je pošlo po zlu.
U nedavnom intervjuu sa PCGamesN, zamenik izvršnog direktora Paradox Interactive Mattias Lilja i glavni kreativni direktor Henrik Fåhraeus su govorili o prošloj godini u Skylines, rekavši:
“Cities 2 je imao težak lansiranje. Da li to otvara [mogućnosti] za druge ili ne, želimo da se uverimo da damo fanovima igru koju zaslužuju – to je ono što možemo da uradimo. Ali kao što ste rekli, to je prostor sa više glumaca u njemu. Ne dominiramo tom [žanru] kao što to radimo sa velikom strategijom, tako da bih [se složio] da je to ranjiviji položaj koji treba imati, naravno.”
Priznajući neke od svojih sopstvenih grešaka sa trenutnim stanjem igre, Fåhraeus je dodao “Ako želite da pogledate nešto zajedničko za Cities 2 i Victoria 3, mislim da bi to bilo da smo videli neke nedostatke za igre pre objavljivanja, ali nismo zaista mislili da je to tako ozbiljno.”
Kao i sa prvom igrom, Colossal Order i Paradox Interactive će nastaviti da rade na Cities Skylines II, sa Fåhraeusom koji zaključuje “Ali mislim da je dobra stvar to što je cela naša filozofija za naše igre [kod Paradoxa] da će one živeti dugo. I mi ćemo napraviti ove igre sjajne. Mislim da imamo veoma pozitivan trend na Cities 2 i Victoria 3, i nadam se da ćemo samo nastaviti u tom pravcu.”
Još u julu, Paradox je najavio da obećano objavljivanje konzolne verzije Cities Skylines II neće stići u oktobru kao što je ranije tvrdjeno, već će izaći u nekom nepoznatom trenutku u budućnosti. Nadajmo se da će se uzdržati od lansiranja konzolnih verzija dok one ne budu potpuno spremne.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.