Na samom vrhuncu Zlatne ere, General Computer Corporation i Midway su nas upoznali sa suprugom slavnog Pac-Mana, godinu dana nakon njegovog eksplozivnog debija. Međutim, umesto da njenu igru nazovu Pac-Girl ili Pac-Woman, rešili su da zadrže čuveni Pac-Man brending. Tako se rodila Ms. Pac-Man, jedna od prvih arkada sa ženskim protagonistom.
Ms. Pac-Man je prvobitno bila zamišljena kao dodatak za Pac-Mana, na kojem su radili developeri iz GCC studija, inače bez dozvole kreatora originala, Namca. Pošto je razvojni period igre obeležio legalni sukob sa Atarijem, GCC je bio primoran da projekat prosledi kompaniji Midway, koja je tada bila distributor Pac-Man arkada za američko tržište. Gospođa Pac-Man se pokazala kao prava ”zlatna koka” za Namco, koji je ostvario značajan profit od igre u čijem razvoju nije ni učestvovao. Na kućnim konzolama je bila jednako uspešna, toliko da se svojevremeno našla na top listi najprodavanijih igara za Genesis.
Arkada posvećena Pac-Manovoj ženi zadržala je zarazni gejmplej prvenca, ali je uvela nekoliko ključnih novina: četiri lavirinta različitih boja, napredniju veštačku inteligenciju protivnika, nove zvučne efekte i muziku. Zahvaljujući ovim dodacima, Ms. Pac-Man se u gejmerskim krugovima istakla kao bolja i potpunija igra u odnosu na original.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.