Ni početkom osamdesetih niste morali da trošite ogromne količine novca da biste iskusili kako to izgleda biti za volanom besne reli mašine ili formule. Danas imamo VR i razne simulatore koji su konceptualno veoma slični ondašnjim arkadama jer su dizajnirani sa istim ciljem – da što bolje prenesu iskustvo vožnje pravim trkačkim automobilom. U tom pogledu se posebno istakao Segin Turbo, koji se u igraonicama pojavio u vidu specijalne arkadne kabine koja je oponašala sedište automobila. Sega je kasnije postala poznata po kreiranju arkadnih vožnji, a Turbo je među prvim igrama ovog žanra koje su najavile dolazak buduće zvezde asfalta.
Jedan pogled na Turbo je bio dovoljan da zaključite da se radi o nečemu specijalnom. Blještave formule, šareni urbani i ruralni predeli, vremenske prilike, smena dana i noći i nepredvidivi protivnički vozači se ne mogu videti čak i u nekim modernim simulacijama, a sve ovo je krasilo Turbo. Ova igra je bila jedan od pionira u korišćenju pseudo-3D grafike, revolucionarnog sistema koji uspešno simulira osećaj dubine prostora, što je u to vreme bilo tehnološko čudo.
Godinu dana nakon svog slavnog debija, Turbo je Donkey Kongu uspeo da oduzme prvo mesto na rang listi najuspešnijih arkada, što dovoljno govori o njegovoj popularnosti. Kao mnoge druge uticajne arkade iz ovog perioda, Turbo je takođe dobio verzije za kućne konzole ColecoVision i Intellivision.


Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
