Veteran i bivši dizajner Bethesde, Bruce Nesmith, rekao je da bi potencijalni nastavak Starfielda bio „jedna paklena igra“, zahvaljujući tome što je developer naučio iz grešaka prvog dela.
Govoreći za VideoGamer, Nesmith, koji je napustio kompaniju 2021. godine nakon rada na mnogim njenim najvećim serijalima, uključujući ulogu glavnog dizajnera za Skyrim, uporedio je prvi unos Starfielda sa Mass Effect ili Assassin’s Creed, od kojih su oba dobila nastavke koji su bili mnogo pozitivnije primljeni od njihovog inicijalnog izdanja.
„Radujem se Starfield 2“, rekao je on. „Mislim da će to biti jedna paklena igra jer će se baviti mnogim stvarima koje ljudi kažu: ‘Nismo baš tu. Nedostaje nam malo.’ Moći će da uzme ono što je sada tu i doda mnogo novih stvari i popravi mnogo tih problema.“
Dodao je: „Kada smo gradili Skyrim, imali smo ogromnu prednost Obliviona, koji je imao ogromnu prednost Morrowinda. Sve to je bilo tu za nas.
„Sve što smo morali da uradimo je da nastavimo da poboljšavamo i dodajemo nove stvari. Nismo morali da počnemo od nule. Da smo morali da počnemo od nule, to bi bilo još dve ili tri godine razvojnog vremena.“
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.