Nedavni izveštaji su ukazivali da bi Marathon mogao biti odložen iza scene. Bungie je konačno reagovao na status igre sa ažuriranjem ovog meseca, rekavši da je igra još uvek u razvoju, ali da ćemo morati da sačekamo malo duže za gejmplej.
Direktor Marathona, Joe Ziegler, govorio je u video snimku sa ažuriranjem developera ove nedelje. Nema velikih otkrića, ali Ziegler deli neke od promena kroz koja je igra prošla do sada i otvara se o nekim oblastima u kojima igra još uvek treba da se poboljša.
„Gde smo sada u smislu pravljenja ove igre? Pa, poslednjih nekoliko godina smo dosta agresivno menjali igru i dosta smo iterirali, a tokom tog vremena smo testirali sa puno igrača, puno igrača kao što ste vi, takođe sa kreatorima“, kaže Ziegler.
„Gde je igra sada, postoji mnogo različitih stvari u različitim stanjima unutar igre. Neke stvari su malo potpunije, kao što su naša okruženja koja počinju da se sklapaju na zaista, zaista lep način. Neki od modela likova kroz koje smo iterirali, tako da se oni sklapaju, ali još nisu potpuno tu. Naši modeli neprijatelja su još uvek malo u ranoj fazi, tako da još uvek iteriramo kroz njih i pravimo ih na snažan način, a neke od stavki još uvek dolaze online.“
Imajući sve to u vidu, Ziegler kaže da je „malo rano“ da javno prikaže gejmplej. Međutim, on takođe kaže da je igra „na putu“, tako da izgleda da je vremenski period “2025. godina” na koji cilja Bungie i dalje na mestu.
Ziegler je takođe potvrdio planove za proširena testiranja sledeće godine, tako da ćemo možda videti i zatvorenu betu, a na kraju, nadamo se, i otvorenu betu.
Marathon se razvija za PC, PS5 i Xbox Series X/S. Trenutno nije poznato da li Bungie planira da ga izda sa premijum cenom ili cilja na free-to-play model.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.