EA planira da napravi značajne promene u Apex Legends-u kako bi se rešio pad angažovanja igrača i propušteni ciljevi prihoda.
„U ovom momentu imamo trenutak kada upravljamo trenutnom putanjom poslovanja“, priznao je izvršni direktor Andrew Wilson tokom konferencijskog poziva o drugom kvartalu kompanije u utorak.
„Ali verujemo da ćemo snagom brenda, veličinom globalne zajednice i pozicijom koju zauzimamo u vrhu ovih besplatnih igara sa live servisom, moći da to vratimo na rast na poslovnoj strani tokom vremena.“
Wilson je rekao da je Apex Legends sezona 22, koja je lansirana početkom avgusta, pala ispod očekivanja.
„Nakon promena u konstrukciji Battle Pass-a, nismo videli podizanje monetizacije koje smo očekivali“, rekao je on.
Tokom sesije pitanja i odgovora, EA je u suštini zamolio da objasni prednosti i mane postepenog poboljšanja igre u njenom postojećem obliku, u odnosu na potpunu rekonstrukciju naslova i objavljivanje „nečega poput Apex 2.0“.
„To je zaista dobro pitanje i verovatno izvan okvira ovog razgovora, ali ono što bih rekao je da smo obično videli u kontekstu igara sa živim servisom u velikom obimu, da Verzija 2 gotovo nikada nije bila tako uspešna kao Verzija 1“, odgovorio je Wilson.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.