PC
SEGA svoj skorašnji uspeh pripisuje multiplatformskoj strategiji
Tokom 9. generacije konzola, videli smo kako se SEGA udaljila od svoje prethodne strategije platformskih ekskluziva, donoseći više svojih naslova na više sistema. Prema izdavaču, ova promena je pomogla da se donese novi talas uspeha za njihove JRPG franšize.
Kao deo godišnjeg izveštaja SEGA-e, izdavač je otkrio da je serijal Persona premašio 23,5 miliona igrača, a franšiza Like a Dragon (Yakuza) je dostigla 27,7 miliona.
Kako je preneo GamesRadar+, SEGA je pripisao ovaj nedavni porast uspeha u prodaji svojoj promenjenoj strategiji donošenja više svojih JRPG naslova na više platformi – kao i povećanju istovremenih globalnih lansiranja.
I Persona i Like a Dragon su dugo vremena bile ekskluzive za PlayStation konzole, a Yakuza: Like a Dragon iz 2020. godine je bio prvi unos u tom serijalu koji je stigao na Xbox.
Slično tome, RGG Studio je potvrdio da je nedavno objavljena Switch verzija Yakuza Kiwami iz 2016. godine „prodavana kao alva“.
Sa neizbežnim Persona 6 koji bi trebalo da bude prvi novi unos u serijalu koji će dobiti istovremeno multiplatformsko lansiranje, biće zanimljivo videti koliko brzo će franšiza dostići 30 miliona.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.