PC

Zašto je Konami odlučio da ponovo oživi Metal Gear Solid? Mlađe generacije su ključ

Posted on

Nekada je Konami bio na vrhu video igre industrije, odgovoran za franšize kao što su Castlevania, Bomberman, Contra, Frogger i naravno, Metal Gear Solid. Sa remakeom klasičnog MGS 3: Snake Eater, u obliku „Delta“, Konami je otkrio zašto su odabrali da vrate Snake-a i serijal Metal Gear.

Kako je izvestio GamesRadar+, u najnovijem broju magazina Play, producent Metal Gear serijala – Noriaki Okamura – je govorio o razlozima zašto se IP vraća sada, a ne nekad kasnije, rekavši:

„Jedna od stvari koja nas je zaista podstakla da uradimo remake uopšte je to što smo shvatili da mnogo mlađih generacija igrača više nije upoznato sa serijalom Metal Gear.“

Okamura je nastavio: „U osnovi je bila naša misija, naša dužnost, da nastavimo da obezbeđujemo da serijal živi za buduće generacije. Uostalom, ostavljamo mnogo više od samo DNK-a, kao što bi Solid Snake rekao – ali opet, ko je Solid Snake?“

Ovo nije prvi put da Okamura govori o nasleđu Solid Snake-a, rekavši u drugom intervjuu prošlog meseca: „Pre nego što svi koji su bili uključeni u originalnu odu, moramo da stvorimo put da očuvamo Metal Gear serijal za 10 ili 50 godina u budućnosti. Mislim da je ovo nešto što moramo da uradimo.“

Priča o serijalu Metal Gear Solid je tragična, sa narušenim odnosima između tvorca serijala, Hidea Kojime, i izdavača Konami koji su obeležili serijal godinama. Nadamo se da je cela decenija dovoljno vremena da se prašina slegne.

Sva izdanja Play!Zine magazina možete pročitati ovde.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version