Star Wars Outlaws je dobio dosta kritika zbog svojih forsiranih stealth misija, koje bi završile trenutnim neuspehom čim bi igrač bio primećen. Ovo je delimično bilo zbog činjenice da je Stealth bio pokvaren za mnoge igrače na lansiranju zbog raznih grešaka. Sada Ubisoft uklanja sve slučajeve “forsiranog stealtha” iz igre.
Kao deo Ubisoftovih kontinuiranih napora da popravi Star Wars Outlaws, tim je odlučio da se oslobodi svih “forsiranih stealth” misija. Nakon ažuriranja, igrači više neće odmah neuspešno završiti misiju ako ih neprijatelj primeti, što će im dati šansu da se izvuku iz problema pucajući, slično kao u većini drugih modernih stealth igara, koje često igračima nude izbor između tajnog prilaza ili direktnog napada.
Ubisoft kaže da je ova promena korak ka proširenju izbora igrača u igri. Dishonored je popularizovao ovaj pristup pre više od decenije svojom mešavinom stealth i akcionog gejmpleja. Danas, vrlo malo Stealth igara ima mehaniku momentalnog neuspeha, tako da je dobro videti da Ubisoft prati trendove.
Zanimljivo je da je sam Ubisoft imao neverovatnu formulu za Stealth gejmplej pre mnogo godina sa Splinter Cell, serijalom koji su Ubisoftovi direktori ostavili na miru skoro 15 godina. Tim iza Assassin’s Creed Shadows je jasno crpeo inspiraciju iz Splinter Cell serijala, jer će ta igra biti lansirana sa preuređenim stealth sistemom koji pozajmljuje nekoliko mehanika iz Splinter Cell igara.
Sva izdanja Play!Zine magazina možete pročitati ovde.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.