Mobile

GOTY nominacija znatno poboljšala prodaju kartične igre Balatro

Posted on

Iako su The Game Awards poslednjih godina pod sve većom kritikom zbog prekomernog oglašavanja, manjka nagrada ili netačnih kategorija, ovaj događaj i dalje ima ključnu ulogu u gejming industriji. To se jasno vidi na primeru igre Balatro, koja je nakon nominacije za Igru godine doživela ogroman skok na mobilnim platformama.

Nakon uspešnog lansiranja na PC-u početkom ove godine, Balatro je stigao na mobilne platforme krajem septembra. Prvih 14 dana na Androidu i iOS-u donelo je solidne rezultate, ali su prihodi igre ubrzo počeli da opadaju. Sve se promenilo nakon objave nominacija za The Game Awards, što je igri donelo novi talas pažnje i povratak na vrhove top-lista vezanih za mobilni gejming.

Prema podacima koje prenosi PocketGamer, nakon nominacije za Igru godine, Balatro je zabeležio svoju drugu najuspešniju sedmicu na mobilnim platformama od lansiranja.

Od svog dolaska na mobilne platforme, Balatro je zaradio više od 4,4 miliona dolara. Iako ova cifra ne može da parira najvećim gejming gigantima, treba napomenuti da su mobilni igrači često skeptični prema plaćanju unapred za igre. Stoga, uspeh igre koja nije besplatna predstavlja značajan podvig.

Kako se približavamo objavi pobednika na The Game Awards, biće zanimljivo videti da li će prodaja za Balatro nastaviti da raste ili će se stabilizovati. Jedno je sigurno – nominacija za Igru godine već je dokazala svoju vrednost za popularnost i finansijski uspeh ovog naslova.

Sva izdanja Play!Zine magazina možete pročitati ovde.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version