Nakon neverovatnog povratka Cyberpunk 2077, CD Projekt Red postao je studio pun samopouzdanja, spreman da redefiniše RPG žanr sa svojim sledećim velikim projektom – The Witcher 4. Međutim, lekcije naučene iz burnog razvoja Cyberpunka jasno su oblikovale njihove buduće planove.
Razvoj Cyberpunk 2077 ostavio je dubok trag, a studio je odlučan da ne ponovi iste greške. U razgovoru za Eurogamer, potpredsednik za tehnologiju, Čarls Tremblej, istakao je važnost optimizacije za konzole, naglašavajući da je cilj pružiti The Witcher 4 igračima na svim platformama u najboljem mogućem stanju.
„Diskutovali smo čak i o mogućnosti lansiranja igre prvo za PC, kako bismo dobili više vremena za optimizaciju na konzolama,“ izjavio je Tremblej, osvrćući se na strategiju studija Larian sa Baldur’s Gate 3, koji je prvo izašao na PC-ju, a zatim na konzolama.
Iako je priznao da je ovakav potez malo verovatan za The Witcher 4, Tremblej je naglasio da se budući naslovi možda neće odmah pojaviti na svim platformama, s obzirom na sve veću fragmentaciju gejming tržišta.
Pored tehnoloških planova, CD Projekt Red pažljivo razmatra kako će pristupiti promociji svoje sledeće AAA igre. Prema rečima generalnog direktora, Mihala Novakovskog, marketinška kampanja za The Witcher 4 trajaće između jedne i dve godine, čime žele da izbegnu preuranjeno otkrivanje igre i pruže fanovima jasan vremenski okvir.
The Witcher 4 ima za cilj ne samo da oduševi fanove, već i da postavi nove standarde za RPG žanr. Kombinacija naučenih lekcija iz prošlih izazova i jasnog fokusa na kvalitet i optimizaciju pokazuje da CD Projekt Red planira da se vrati jači nego ikada.
Sva izdanja Play!Zine magazina možete pročitati ovde.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.