The Witcher 4 je već ”zapalio” društvene mreže nakon spektakularne najave na The Game Awards, a najnovije informacije o igri pokazuju koliko daleko CD Projekt Red planira da ide kako bi RPG žanr i Witcher serijal podigao na novi nivo. Kako prenosi glavni reditelj igre, svaki NPC u ovom nastavku će imati sopstvenu priču i unikatnu ulogu, čime se postavlja novi standard za imerzivnost u RPG igrama.
U intervjuu za Gamertag Radio, objasnio je da je cilj studija da svaki NPC deluje kao „stvarna osoba“, sa autentičnim emocijama, ponašanjem, dnevnim rutinama i interakcijama. Ovo nije samo puko obećanje – u trejleru za igru videli smo primer sa seljanima iz Stormforda, koji prisiljavaju devojčicu da se moli u šumi dok je Ciri spašava od čudovišta.
Iako sve ovo zvuči impresivno, neki smatraju da CDPR ”trči pred rudu”. Mi smo svakako optimistični, ali ipak se moramo prisetiti situacije sa Cyberpunk 2077. Nadamo se da slična sudbina neće zadesiti Ciri i njenu novu avanturu!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.