PC
Starfield je prvobitno bio daleko ”krvaviji”
Jedan od najambicioznijih projekata Bethesde, Starfield, mogao je izgledati potpuno drugačije nego danas. Naime, bivši senior artist Starfield tima, Denis Mehiljones, tvrdi da je igra u ranim fazama razvoja bila znatno brutalnija, sa scenama ”klanja” i eksplozivnim krvavim efektima.
Međutim, studio je na kraju odustao od ove ideje, ne samo zbog ekstremnog tona igre, već i zbog tehničkih problema. U razgovoru za Kiwi Talkz podcast, Mehiljones je objasnio da je ogromna količina efekata, uključujući obilje krvi i gomilu otkinutih udova, bila uzrok velikog broja bagova.
Osim tehničkih prepreka, Bethesda je zaključila da ovakav nivo brutalnosti ne bi odgovarao tematskom tonu igre, inspirisanom serijama kao što su The Expanse i Star Trek. Mehiljones je istakao da je tim želeo da se fokusira na naučnu fantastiku, za razliku od Fallout serijala koji je pun ovakvih momenata.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.