FromSoftware je otkrio da će Elden Ring Nightreign imati proceduralno generisane promene terena, uključujući vulkane, guste šume i otrovne močvare koje se mogu pojaviti na različitim mestima tokom svake sesije.
U intervjuu za PC Gamer, reditelj Junya Ishizaki je izjavio da će mapa dinamično menjati svoj izgled. Ideja je da se mapa oseća kao ogroman dungeon, gde će igrači morati da prilagode strategiju u zavisnosti od toga kog bossa žele da izazovu na kraju trećeg dana. Podsećamo, u Nightreign, igraći će morati da sarađuju kako bi preživeli tri dana, da bi se na kraju suočili sa finalnim bossom.
Ovaj sistem dodaje roguelike elemente u igru, ali FromSoftware tvrdi da ne juri trendove, već pokušava da igračima predstavi Elden Ring u drugačijem ruhu.
Nightreign stiže ove godine, ali nam tačan datum izlaska još nije poznat.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
![](https://play.co.rs/wp-content/uploads/2019/03/playzine.png)