Domaća Scena
Kako Unreal Editor za Fortnite menja pravila igre – Jovana Pavlović i Nostalgija
Unreal Editor za Fortnite (UEFN) je alat koji otvara potpuno nove mogućnosti za kreatore igara, pružajući im moćne alate Unreal Engine-a direktno integrisane u Fortnite platformu. Lansiran kao deo Epic Games ekosistema, UEFN omogućava kreiranje prilagođenih iskustava unutar jedne od najpopularnijih igara na svetu.
Za razliku od klasičnog Unreal Engine, UEFN je dizajniran tako da bude pristupačan i korisnicima sa manje iskustva u razvoju igara, ali istovremeno dovoljno moćan da zadovolji potrebe profesionalnih developera. Sa intuitivnim interfejsom i alatima za brzo prototipisanje, Unreal Editor za Fortnite omogućava kreatorima da razvijaju kompleksne nivoe, jedinstvene mehanike i vizuelno privlačne svetove uz minimalnu tehničku barijeru.
Jedna od najvećih prednosti UEFN-a je direktna povezanost sa Fortnite zajednicom, koja broji stotine miliona igrača širom sveta. Ova integracija pruža kreatorima priliku da njihovi projekti odmah postanu dostupni velikoj publici, otvarajući vrata za potencijalno ogromnu vidljivost i povratne informacije. Uz mogućnost monetizacije sadržaja, UEFN takođe predstavlja platformu za zaradu, čineći ga idealnim za indie developere i male timove.
UEFN je platforma za kreativnost, saradnju i inovaciju. Ovo potvrđuju i uspešne priče poput one koju vam donosimo u ovom intervjuu. Jovana, level designer sa fakulteta Tehničkih nauka u Novom Sadu, zajedno sa svojim timom “Ramonde”, stvorila je igru Nostalgia u roku od samo 24 sata koristeći UEFN, i odnela pobedu na prestižnom Game Jam takmičenju.
U nastavku, Jovana deli svoje iskustvo, otkriva kako je rad u UEFN-u oblikovao njen kreativni proces i daje dragocene savete za sve one koji žele da započnu svoje putovanje u razvoju igara.
PlayBiz: Za početak, opiši nam šta je Nostalgia, i kako je nastao?
Jovana: Nostalgia je videoigra razvijena kroz Unreal Editor za Fortnite tokom nedavno održanog Game Jam-a koji su organizovali Epic Games Novi Sad, 3Lateral, Serbian Games Association i Materriya Team. Igra je osmišljena i realizovana u roku od manje od 24 sata i odnela je pobedu na pomenutom takmičenju.
Reč je o dinamičnoj 1v1 trci smeštenoj u ambijent koji podseća na Japan. Inspiracija za igru dolazi iz zadate teme Game Jam-a, “Serbia to Japan”. Naš tim – “Ramonde” je ovu temu interpretirao kroz koncept nostalgije. Igrači su postavljeni u nepoznato okruženje i suočeni s osećajem nostalgije za domovinom. Cilj igre je pronaći elemente koji ih podsećaju na rodni kraj, prevazilazeći razne prepreke inspirisane Srbijom.
Nivo je kreiran sa prepoznatljivim motivima, kao što su gradilišta predstavljena kroz parkur izazove, rupe na putevima i hladne šumske predele gde igrači moraju da “piju rakiju” kako bi se zagrejali. Sve ove prepreke vode ka finalnoj destinaciji – “Kafani kod Miće”. Prvi igrač koji stigne do kafane postaje pobednik.
Pored same trke,igra pruža mogućnost taktičkog usporavanja protivnika,čime igrači dodatno mogu unaprediti svoju strategiju i obogatiti dinamiku igre. Nostalgija spaja humor, izazov i jedinstveni spoj elemenata iz Srbije i Japana, što je dodatno doprinelo njenom uspehu na takmičenju.
Ceo intervju možete pročitati na PlayBiz Insider!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.