Domaća Scena

Munzesky – unikatnost ali po koju cenu?

Munzesky

Sol Invictus. Igra koja obećava, ali izaziva i brojna pitanja. Kako se stvara igra koja se usudi biti drugačija? Kako se probija led na tržištu zasićenom naslovima? Izazov stvaranja Sol Invictusa je poput putovanja kroz nepoznate teritorije, prepun iznenađenja i prepreka.

U srcu svakog uspešnog projekta leži strast. Strast prema stvaranju, prema pričama koje se žele ispričati. Sol Invictus nije samo običan projekat za Munzesky, već ostvarenje dugogodišnjeg sna. Ali put do ostvarenja je ispunjen brojnim preprekama koje treba prevladati prevladati

Sol Invictus i Munzesky

Studio Munzesky, koji čine Ivan Stikić i Aleksandar Petrović, već duži period razvija projekat nazvan Sol Invictus. Radi se o 2D point and click avanturi koja vodi u svet nalik na utopiju, a zapravo se radio o autokratskoj korporaciji koja je u borbi protiv osamostaljene veštačke inteligencije.

Sam narativ igre prati člana svemirskog broda Ortana koji igrom slučaja postaje meta zaverenika. Ono po čemu je Sol Invictus privlačan je umetnički stil koji developeri koriste sa vividnim prikazom i retro notom koja će stariju publiku podsetiti na naslove iz “zlatne ere”. Iako se radi o point and click mehanici igranja, gejmplej je prilično dinamičan i pruža interesantno smenjivo okruženje za igru.

Zahvaljujući svojoj jedinstvenosti, kako u svetu tako i kod nas, Sol Invictus je bio pobednik prvog PlayCon indie takmičenja sa osvojenom nagradom u vrednosti od 5000 dolara. Igra nosi dosta potencijala, ali je sama po sebi takva da stvara i dosta izazova za developere.

Studio Munzesky najveći problem trenutno ima sa investicijama

Izazovi i potencijal jedinstvenih igara

Stvaranje igre koja se ne uklapa u postojeće trendove, već nudi nešto potpuno novo i drugačije, kao unikatna grafika Sol Invictus, predstavlja veliki izazov, ali i ogromnu priliku. Takve igre često donose osveženje na tržištu i privlače pažnju igrača željnih novih iskustava. Međutim, put do uspeha je trnovit i pun prepreka.

Izazovi razvoja jedinstvene igre

  • Prihvatanje od strane izdavača: Izdavači često preferiraju igre koje se uklapaju u postojeće trendove i za koje postoji već utvrđeno tržište. Ubediti ih da investiraju u nešto potpuno novo može biti izuzetno teško.
  • Finansiranje: Bez podrške izdavača, finansiranje razvoja igre može biti veliki problem, posebno za nezavisne studije. Crowdfunding i druge alternativne metode finansiranja mogu biti opcije, ali nisu uvek uspešne.
  • Marketing i promocija: Kako doći do igrača koji možda i ne znaju da traže takvu vrstu igre? Marketing jedinstvene igre zahteva kreativne i nekonvencionalne pristupe kako bi se privukla pažnja.
  • Tehnički izazovi: Stvaranje novih mehanika i sistema može biti tehnički zahtevno. Potrebno je razviti nove alate i tehnologije, što može usporiti proces razvoja i povećati troškove.
  • Očekivanja igrača: Igrači su navikli na određene konvencije i žanrove. Uvođenje nečega potpuno novog može dovesti do otpora i nerazumevanja.
  • Konkurencija: Čak i unutar niše jedinstvenih igara, postoji konkurencija. Igra mora nuditi nešto zaista posebno da bi se istakla.

Ceo tekst možete pročitati na PlayBiz Insider!

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top