Nakon što je javno priznao da koristi veštačku inteligenciju u kreativne svrhe, čini se da se Activision totalno ”oslobodio” po ovom pitanju. Naime, kompanija je na društvenim mrežama objavila reklame za nove mobilne igre iz Guitar Hero, Crash Bandicoot i Call of Duty serijala, koje je očigledno generisao AI. Najtužnije od svega, Activision se nije nimalo potrudio da sakrije ovu činjenicu, pošto same reklame izgledaju jezivo loše.
Na primer, u reklami za Guitar Hero Mobile možemo da vidimo bend sastavljen od četvoro gitarista i bez bubnjara, što je prilično neobična postava za većinu rok bendova. Takođe, boje pragova ne odgovaraju onima iz igre, dok se pojačala i zvučnici u pozadini bukvalno tope.
Komentari su očekivano negativni, uglavnom se pozivajući na činjenicu da se kompanija vredna preko 10 milijardi dolara služi ovakvim metodama.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
