Vesti

Activison ponovo na meti kritika zbog AI-generisanog sadržaja

Nakon što je javno priznao da koristi veštačku inteligenciju u kreativne svrhe, čini se da se Activision totalno ”oslobodio” po ovom pitanju. Naime, kompanija je na društvenim mrežama objavila reklame za nove mobilne igre iz Guitar Hero, Crash Bandicoot i Call of Duty serijala, koje je očigledno generisao AI. Najtužnije od svega, Activision se nije nimalo potrudio da sakrije ovu činjenicu, pošto same reklame izgledaju jezivo loše.

Na primer, u reklami za Guitar Hero Mobile možemo da vidimo bend sastavljen od četvoro gitarista i bez bubnjara, što je prilično neobična postava za većinu rok bendova. Takođe, boje pragova ne odgovaraju onima iz igre, dok se pojačala i zvučnici u pozadini bukvalno tope.

Komentari su očekivano negativni, uglavnom se pozivajući na činjenicu da se kompanija vredna preko 10 milijardi dolara služi ovakvim metodama.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top