U novom intervjuu za DenfaminicoGamer (prevod od VGC-a), Shadow of the Colossus reditelj Fumito Ueda je izneo mišljenje da se savremena era video igara uglavnom fokusira na unapređivanje postojećih mehanika ili na vizuelni aspekt, umesto uvođenja inovacija.
Nema sumnje da je Team ICO (kasnije integrisan u Japan Studio) ostavio dubok trag u industriji igara. ICO je stekao kultni status, što je timu otvorilo vrata za razvoj Shadow of the Colossus, a potom i The Last Guardian.
Mnogi AAA naslovi danas u osnovi recikliraju sadržaj i nude samo postepena unapređenja postojećih sistema. Ueda smatra da je ova praksa sasvim prirodna i da se nalazimo u eri u kojoj inovativne gejmplej mehanike nisu neophodne.
Ova izjava se može prepisati značajnom broju AAA igra, pogotovo ako uzmemo specifične studije i franšize kao primer. Na indie sceni imamo malo drugačiju situaciju, gde su developeri više voljni da eksperimentišu i rizikuju kada su novi naslovi u pitanju. Danas možda ne viđamo inovativne mehanike na svakom koraku, ali je pametna i kreativna reinterpretacija postojećih sistema često dovoljna da zadovolji igrače koji tragaju za nečim novim i neviđenim.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
