Dragon Age, baš kao i Mass Effect, proteklih godina nije bio u najboljoj poziciji. Veilguard je bio blago rečeno problematičan, slično kao što je bio slučaj sa Mass Effect: Andromeda iz 2017. godine. Ipak, Mass Effect ima jednu prednost u odnosu na Dragon Age – serijal je dobio remasterovanu triloguju.
Kada su ga nedavno pitali zašto Dragon Age nema remaster trilogiju, odnosno Legendary Edition, bivši izvršni producent BioWare-a, Mark Dara, otkrio je u čemu je problem.
Dara je napustio BioWare 2022. godine nakon 24 godine staža u kompaniji. Bio je deo tima koji je kreirao neke od svojevremeno najpopularnijih igara, uključujući Mass Effect serijal i sve Dragon Age igre, osim prošlogodišnjeg Veilguarda.
U nedavnom intervjuu za MrMattyPlays, Dara je prokomentarisao mogućnost remastera (ne rimejka) Dragon Age trilogije po uzoru na Mass Effect Legendary Edition. Nažalost, potvrdio je da ova trilogija verovatno nikada neće ugledati svetlost dana.
„U jednom trenutku smo usputno predložili ovu ideju, sa ciljem da napravimo remaster kolekciju, nazovemo je Champion’s Trilogy, vidimo kako će proći i na osnovu toga isplaniramo dalju budućnost Dragon Age serijala. Međutim, EA nam je otvoreno rekao da je protiv remastera i da ne želi da finansira takav projekat. Čudno je da se kompanija sa takvom reputacijom protivi ovakvoj prilici za brzu zaradu. Na kraju su nam samo rekli da slobodno možemo da se posvetimo remasteru trilogije, ali da bismo čitav projekat morali da finansiramo iz svog džepa, u trenutku kada smo radili na drugim igrama. A pritom je remasterovati Dragon Age teže nego Mass Effect. U prevodu, nema teoretske šanse da se ova ideja realizuje”.
Našu Mass Effect Legendary Edition možete pročitati ovde.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
