Danijel Vavra, veteran industrije najpoznatiji po Kingdom Come: Deliverance i Mafia serijalima, uputio je kritike Obsidian Entertainmentu, studiju koji je napravio Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity, Avowed i najnoviji The Outer Worlds 2. Iako je uživao u pojedinim aspektima igre, Vavra smatra da se Obsidian previše oslanja na već postojeće mehanike, umesto da pokuša da uvede nešto zaista inovativno.
U objavi na društvenim mrežama, Vavra je uporedio TOW 2 sa Fallout: New Vegas, jednom od njegovih omiljenih igara. Opisao je svet TOW dvojke kao statičan i skriptovan, a usput je kritikovao naporan grajnd i učestale loading screen-ove.
Njegova najveća zamerka je da gejmplej mehanike ne deluju nimalo inovativno. Vavra je rekao da je tužno što Obsidian, „čak ni posle 15 godina, uz Microsoftov novac i najnoviju tehnologiju, nije u stanju da osmisli nijednu novu mehaniku koja bi osvežila ovu proverenu, ali zastarelu formulu.“
Pojedini komentari su se nadovezali na njegovo mišljenje, rekavši da Vavra opisuje status industrije AAA igara uopšte, dok su neki okrivili birokratiju, Microsoft, pa čak i uspeh Game Pass-a.
Ipak, Vavrina objava ne menja činjenicu da TOW 2 na Metacriticu trenutno ima prosečnu ocenu 84. S druge strane, prosečna ocena igrača iznosi 6,7 – u jednom komentaru se navodi da su „dijalozi i scenario dosadni i da kombat ne nudi ništa novo u odnosu na prvu igru.“
Finished. 7/10. But what I find sad is that the company and the people who gave us one of my favorite games ever (Fallout & New Vegas) have been unable, even after 15 years and with all of Microsoft's money and latest technological advances, to come up with a single new game… pic.twitter.com/DqhNxqy0Dr
— Daniel Vávra ⚔ (@DanielVavra) November 4, 2025
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
