Escape from Tarkov 1.0 je zvanično izašao tokom vikenda za nama, čime je Battlestate Games nakon deset godina razvoja konačno isporučio „finalnu” verziju svog popularnog extraction shootera. Ipak, umesto trijumfalnog debija, izlazak igre je bio obeležen brojnim problemima.
Nakon što je igra postala dostupna široj publici, uključujući njen dolazak na Steam, igrači su odmah počeli da prijavljuju ozbiljne tehničke probleme: duge loading sekvence, nestabilne servere, probleme sa autentifikacijom i opšte performanse koje su otežavale uživanje u verziji na koju se čekalo godinama.
Na društvenim mrežama se oglasio direktor studija Nikita Bujanov, koji je poručio da je Escape from Tarkov preplavljen ogromnim brojem igrača i da se serveri pune brže nego što su očekivali (zaista?), zbog čega konstantno dodaju nove kako bi skratili vreme čekanja u mečevima.
Istakao je i da Battlestate Games aktivno rešava sve bagove i probleme, te da će igra nastaviti da se unapređuje tokom narednih meseci. Bujanov je priznao da je izlazak igre bio težak, ali dodaje da tim ostaje posvećen svojoj viziji – da obezbedi što bolje iskustvo pravim fanovima igre.
Escape from Tarkov 1.0 donosi brojne novine u odnosu na prethodnu beta verziju: igra sada uključuje potpuno novu mapu, dodatne frakcije, proširen arsenal oružja i kompletan narativni sistem sa više mogućih završetaka.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
