Trka za tržištem video-igara se zahuktava punom parom i svi žele deo tog kolača, što nije ni čudno kada se zna da gejming industrija je prošle godine donela prihode od oko 120 milijardi dolara i da će u narednoj deceniji samo nastaviti da raste, a već sada je jedno od najvećih tržišta zabave u svetu.
Google je nedavno predstavio svoj veliki ulaza na polje “cloud” gejminga, putem Stadia striming servisa, a Apple u trku ulazi sa Apple Arcade, pretplatničkom servisu koji će doneti bogatu kolekciju igara za igranje na mobilnom, desktopu i u dnevnoj sobi.
Da Apple na ovo gleda veoma ozbiljno potvrđuje i informacija koju na osnovu “proverenih” unutrašnjih izvora prenosi Financial Times, a koja kaže da ovaj IT gigant je odrešio kesu i trenutno finansira preko 100 igara direktno sa ukupnom cifrom koja prelazi 500 miliona dolara.
Kompanije osim finansiranja igre kako bi se pojavila na Apple Arcade navodno dobijaju i ekstra bonuse ukoliko igra bude ekskluzivna za iOS platformu, odnosno ne dođe na Android ili konzole trajno ili u određenom vremenskom periodu, kako bi osigurali da mušterije probaju njiov program.
Pored ovih ulaganja, Apple ulaže i preko milijardu dolara u finansiranje serija i emisija za AppleTV još jedno novo tržište koje žele da osvoje, i videćemo da li će im se sve to na kraju i isplatiti.