Bethesda je poznata po RPG naslovima koji imaju veoma posvećenu i veliku bazu fanova. Međutim, njihove iako open world igre, po pravilu možete da igrate samo sami, pa se u današnjem svetu online igara ponekad čini da Bethesda ne prati dešavanja u modernim RPG naslovima.
Isto će biti i sa predstojećim Fallout 4 Todd Howard iz Bethesde je nedavno izjavio da u početnim fazama razvoja igre, njegov tim uvek dosta razmatra i ideju implementacije multiplayer moda. Međutim kako kaže Howard, prvi čovek zadužen za direkciju celog projekta, čim se iz faze razrađivanja koncepta na papiru bace na pravo kodiranje igre, jedna od prvih stvari koje uvide je to da multiplayer neće funkcionisati u njihovoj igri. Fallout je zamišljen kao igra koja sve polaže u što kvalitetnije single player iskustvo i kao takva, jednostavno ne može da ima multiplayr koji ne b odvukao ažn od suštinskog koncepta.
Nismo ni očekivali muliplayer u Fallout 4, a nije loše ni čuti da razvojni tim ostaje iskren prema svojoj viziji i ne dozvoljava da bilo šta ugrozi suštinski deo Fallout-a.