Ni No Kuni igra na mobilnim telefonima se pokazala kao instant hit i prebacila je zaradu na App Store i Google Play prodavnicama od 100 miliona dolara. Igra je izašla 10. juna, a Netmarble-ova igra je uspela da pređe ovu cifru za samo 11 dana. Tokom tih 11 dana, igra je držala čvrsto drugo mesto po zaradi iza Tencent-ovog Honor of Kings-a, koji je za isti period zaradio 102.3 miliona dolara, dok je Ni No Kuni skupio 101.3 miliona.
Igra je trenutno dostupna samo igračima iz Japana, Južne Koreje, Tajvana, Hong Konga i Makaa. To znači da van Kine, Netmarble-ova igra je na globalnom prvom mestu po prikupljenom prihodu među mobilnim igrama. Tako je ovaj naslov postao igra koja je najbrže skupila preko 100 miliona dolara preko App Store i Google Play-a. Pokemon Go-u je bilo potrebno 12 dana da dođe do iste cifre, a Genshion Impact-u 13.
Najviše novca su izdvojili igrači iz Japana, koji su učestvovali u 45% ukupnog prihoda, a igra je podjednako popularna i na App Store-u i Google Play-u. Igra je pokazala koliko su lukrativna japanska i južnokorejska tržišta igara za mobilne telefone, a većina ovih popularnih igara ima anime stil.