Šta se dogodilo od promene imena Facebook u Meta? Kompanija je videla da je njena tržišna vrednost izbrisana sa 500 milijardi dolara.
Nev York Mag izveštava da je pad Mete od pola triliona dolara od rebrendiranja rezultirao padom sa njene uzvišene pozicije šeste najveće kompanije na svetu po tržišnoj kapitalizaciji na 11. poziciju, zamenjenu kompanijama poput Nvidije i Tencenta.
Mnogi problemi Meta ne potiču od novog imena, već su rezultat Apple-ovih promena privatnosti uvedenih u iOS 14 koje omogućavaju korisnicima da odustanu od ciljanih oglasa i sprečavaju aplikacije da prate ponašanje između aplikacija. Meta je rekao da će promena umanjiti prihod od reklama od 10 milijardi dolara ove godine – što je najava koja je u jednom danu obrisala 232 milijarde dolara sa njegove tržišne kapitalizacije.
I to je bio samo jedan dan, do danas, Meta je izgubila čak 500 milijardi dolara. Takođe, dodatni razlozi za pad vrednosti kompanije ne potiču samo od promene imena i privatnosti, već o ideji o metaverzumu, barem onoj kakvu ima Mark Zakerberg. Korisnici nisu preterano zainteresovani u tu ideju sa reakcijama od mlakih do izričito oprečnih kritika vezanih za budućnost nekadašnjeg Fejsbuka.
Nije da će Meta propasti, ali će ovo i te kako uticati na dalje odluke i dalji razvoj društvene platforme.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.