The Quarry , predstojeća narativna horor igra iz Supermassive Games, imaće više završetaka. A kada kažemo višestruko, pa, mislimo na 186.
Svaki završetak će zavisiti od izbora koje napravite u igri sa likovima koji se ne mogu igrati. Ovi završeci mogu rezultirati životom ili smrću, jer će se priča menjati u zavisnosti od navedenih izbora – koji su svi uključeni u scenario od 1.000 stranica.
U razgovoru za IGN, direktor igre Vil Bajls je razgovarao o količini posla koji ulazi u takvu „matematičku noćnu moru“. I velika količina posla nije bila samo naložena na same programere, već i na aktere igre.
„Pisanje razgranatog narativa je zaista zanimljiva vežba“, rekao je Bajls za IGN. „Pišemo ceo scenario od sto stranica kao da je film. Razvijamo naše stilove karaktera, a kada to dobijemo, onda možemo početi da gledamo kako da to razbijemo u punih 10-satnog iskustva. „Glumci su navikli na igrani film na scenario od sto stranica, pa kada glumcima pošaljemo scenarije, oni se veoma uznemire jer su ogromni. Scenario za ovo ima preko hiljadu stranica. Moramo da snimamo oko 50 stranica dnevno, što je nezapamćeno. To je samo luda količina snimaka. Ali očigledno je da je mnogo toga što uče ista stvar iznova i iznova, ali druga grana.”
Zahvaljujući pametnom plasiranju, kao što je donošenje odluke sa samo nekoliko drugih likova u blizini, veća grupa likova će nastaviti da igra stvari normalno jer nisu svesni vaše odluke.
Veći izbori će „značajno uticati na priču“, rekao je Bajls, a ove odluke utiču na druge likove. Ali takođe će postojati desetine manjih izbora koji utiču na priču koju igrate, kao što su odnosi. I ishod svake odluke koju napravite, bilo veliko ili malo, biće vam objavljeno tako da znate kako ste uticali na drugu osobu ili kako je to uticalo na širu sliku.
The Quarry izlazi 10. juna za PC i konzole aktuelne i prošle generacije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.