Generalni direktor kompanije Take-Two Interactive Strauss Zelnick izrazio je skepticizam prema terminu „metaverzum“, upozoravajući da bi se to moglo loše završiti za kompanije koje pokušavaju da iskoriste popularnu reč.
Iako ne postoji univerzalno prihvaćena definicija, „metaverzum“ je široko definisan kao mreža 3D virtuelnih prostora u kojima korisnici mogu da se druže, igraju i rade, a neki ga zamišljaju kao naslednika mobilnog interneta.
Kompanije kao što su Sony, Epic, Lego, Meta(Facebook), Krafton, Bandai Namco i Microsoft planiraju svoje ideje o konceptu.
Na pitanje o konceptu u novom video intervjuu za GamesIndustry.biz, Zelnik iz Take-Two-a je rekao da je skeptičan prema bilo kome ko „ulaže iza popularnih reči“ i tvrdio je da njegova kompanija već ima svoje metaverzume u igrama kao što je GTA Online.
„Uvek sam skeptičan u vezi sa bukvalnim rečima jer one znače različite stvari različitim ljudima, a ljudi koji ulažu iza tih reči verovatno neće imati sjajne rezultate“, rekao je Zelnik.
„Uopšte nisam skeptičan po pitanju ogromnih, interaktivnih, dinamičnih, zabavnih svetova jer je naša kompanija odgovorna za smeštaj, minimalno, tri“, odgovorio je on. „Najveći na svetu, Grand Theft Auto Online, i Red Dead Redemption Online, a zatim NBA 2K na mreži i drugi koji dolaze.
Zelnik je istakao da je posebno sumnjičav prema metaverzima baziranim na blokčejnu, dodajući: „Zabaviti ljude je zaista teško, a izgraditi savremene objekte je neverovatno teško. To košta mnogo novca, potrebno je mnogo vremena i postoji ogroman rizik.
Obzirom na trenutno stanje kripto i NFT tržišta ništa nije baš najsigurnije. Šta vi mislite?
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.