Uprkos nekim kontroverzama oko mikrotransakcija prisutnih u igri, čini se da je Diablo Immortal novčani hit za Activision Blizzard.
Prema podacima AppMagic-a koje je dobio Pocket Gamer, od objavljivanja na mobilnim uređajima 2. juna, igra je preuzeta skoro 8,5 miliona puta, a igrači su potrošili 24 miliona dolara na transakcije u igri.
Prihod je podeljen skoro podjednako između Apple-ovog App Store i Android Play Store, sa 13 miliona dolara i 11,3 miliona dolara zarađenim u odgovarajućim prodavnicama.
Posmatrano po regionima, Japan je imao 8% ukupne potrošnje, Nemačka 6%, a Kanada 3%, dok su SAD (43%) i Koreja (23%) činile većinu potrošenog novca. Igra trenutno nije dostupna u Belgiji ili Holandiji zbog upotrebe loot kutija
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.