Sada već i vrapci na grani znaju da Diablo fanovi nisu zadovoljni Diablo Immortalom. Većina ljudi to smatra otimanjem novca, što je teško osporiti s obzirom na to da možete potrošiti više od 100 hiljada dolara da biste maksimalno iskoristili svog lika. Ipak, čini se da nekim ljudima ne smeta da potroše toliko, jer igra i dalje zarađuje preko milion dolara mesec dana nakon objavljivanja.
Prema AppMagic-ovoj analizi, Diablo Immortal je akumulirao preko 10 miliona preuzimanja u svom prvom mesecu. Da stvari stavimo u perspektivu, Diablo 3 je trebalo šest nedelja da prikupi 10 miliona igrača. Ipak, vredi napomenuti da je Diablo Immortal F2P igra dostupna za mnoge platforme, dok je Diablo 3 u početku bio dostupan samo za PC. Većina preuzimanja potiče iz SAD.
Tokom prvog meseca, igra je donela 49 miliona dolara, što u proseku znači 1,63 miliona dolara dnevno. U ovom trenutku igra ne ostvaruje toliki prihod, ali i dalje zarađuje preko milion dolara dnevno. U poređenju sa drugim velikim mobilnim franšizama kao što je Apex Legends, Diablo Immortal je napravio skoro pet puta više u istom periodu. Kao i kod preuzimanja, američki igrači najviše doprinose prihodima od igre.
Trenutno sa 0,3 Metacritic skorom, Immortal je jedna od igara sa najnižim ocenama korisnika na sajtu. Međutim, kritičari nisu bili tako strogi, sa ukupnim skorom od 59.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.