Returnal je veoma jedinstvena, zabavna i impresivna pucačina iz trećeg lica sa roguelite i bullet-hell elementima koja je objavljena ekskluzivno za PlayStation 5 još 2021. godine. Nakon lansiranja, pojavile su se glasine koje sugerišu da će naslov uskoro stići do PC platformi. tačka u budućnosti. Iako tek treba da vidimo bilo kakvu zvaničnu potvrdu takvog porta, novo objavljeni GDC razgovor je dolio ulje na vatru.
Returnal studio Housemarque bio je domaćin govora na Konferenciji developera igara 2022., gde su razgovarali o „kako je Housemarque koristio svoj programibilni sistem čestica da kreira ključne vfx karakteristike u Returnalu. Pokrivajući aspekte kao što su volumetrijska magla vođena simulacijama fluida u realnom vremenu i korišćenje hijerarhije čestica za efekte karaktera kao što su pipci.
Iako je sam po sebi interesantan video, Aleks Battaglia iz Digital Foundry napravio je pronicljivo zapažanje o prezentaciji, prešavši na Twitter da kaže „Returnal-ova prezentacija GDC-a o njegovom VFX-u i radu sa česticama je zaista kul – ali uživam u bonusu koji još jednom ponovo potvrđuje PC verziju“
Ono na šta Battaglia ovde misli je meni za otklanjanje grešaka prikazan tokom prezentacije, koji prikazuje igru koja radi u SDR (Standard Dinamic Range) režimu na računaru. Iako ne mora nužno biti najstrašniji dokaz za PC port sam po sebi, ovo najnovije otkriće dolazi nakon prethodnih curenja i glasina u kojima se tvrdilo da je PC port na putu (najzloglasnije kao deo ogromnog Nvidia curenja koje se dogodilo još 2021).
Pored toga, PlayStation polako ali sigurno donosi svoje ekskluzive na PC, pa se čini da je samo pitanje vremena kada ćemo dobiti zvaničnu potvrdu porta za PC za Returnal. Koliko god da se igra osećala dobro dok je igrate na PS5, igra bi se lepo prilagodila kontrolama tastature i miša, pa se nadamo da će uskoro zaista doći na PC.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.