PlayStation VR2 headset je spreman za puštanje u prodaju za nekoliko kratkih meseci, i iako bi cenu hardvera od 550 dolara moglo biti teško progutati, to je sa dobrim razlogom jer slušalice imaju mnoge napredne tehnologije, uključujući praćenje očiju. Sada znamo jedan od načina na koji će se ova tehnologija koristiti za poboljšanje imerzije u igre, sa predstojećim VR naslovom Supermassive Games koji uključuje neprijatelje koji reaguju na vaše treptanje.
Kako je izvestio Edge Magazine (i podelio MP1ST), jedan od uvodnih naslova za PlayStation VR2 – The Dark Pictures: Switchback VR – odlično će iskoristiti hardver slušalica, a tim deli samo jednu od mnogih jedinstvenih interakcija dostupnih u igrama, govoreći:
„Vrata oslikana uputstvom ‘ne trepći’ otvaraju se u prostoriju krvavih manekena u maskama, čija su tela “uvijena” u neprirodne poze. Na kraju ne možemo više da pomognemo i pustimo da nam kapci trepnu. Kada se ponovo otvore, lutke su preuređene – ili su se same preuredile. Još jedan treptaj, i ponovi se, samo što je jedan od njih sada oživeo. Dok ponavljamo ovaj proces, učimo da taktički koristimo oči, trepćući tek kada nam oružje bude spremno.”
Dok za neke ovo može izgledati kao trik koji bi mogao da oduzme sveukupno iskustvo, tim u Supermassive Games objasnio je svoj mentalitet koji stoji iza pristupa razvoju na Switchback-u, rekavši: „U suštini smo kreirali dizajn samog nivoa, a zatim pitali : kako da to učinimo stvarnijim, koristeći sve što imamo na raspolaganju?“
Iako VR i dalje predstavlja svoju nišu u igrama, uzbudljivo je videti kako se sve mnoge tehnologije ugrađene u PSVR2 zapravo koriste da bi se stvorilo impresivnije i realnije iskustvo. Nadamo se da će više developera slediti ovaj primer.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.