15. januara je The Last of Us, produkcijske kuće HBO, premijerno prikazan ogromnoj publici, a epizoda je dostigla 4,7 miliona gledalaca tokom emitovanja – drugi najveći debi za HBO od 2010.
Čini se da su se vesti o kvalitetu serije proširile kao infekcija, sa druga epizoda ne samo da je stekla više gledalaca od prve, već je u tom procesu oborila još jedan rekord.
Otkrivajući ovu impresivnu statistiku, veteran industrije Džef Kejli je na Twitteru rekao: „Epizoda 2 serije The Last of Us je u nedelju uveče imala 5,7 miliona gledalaca, 22% više u odnosu na debi serije.
Prilično je neuobičajeno da emisija poveća broj gledalaca između premijere i druge epizode, ali još impresivnija je činjenica da ovo predstavlja „najveći rast publike u drugoj sedmici za HBO Originalnu dramsku seriju u istoriji“.
Konačno, Kejli je takođe dao fanovima ažuriranje o izvedbi prve epizode, otkrivajući da je u sedmici od emitovanja, epizodu 1 sada pogledalo preko 18 miliona gledalaca.
Pošto HBO-ov The Last of Us dobija odlične kritike, a sada se pokazuje kao sve uspešniji komercijalno, sasvim je jasno da i Playstation i HBO imaju veliki hit u svojim rukama.
Episode 2 of THE LAST OF US tallied 5.7 million viewers Sunday night, up 22% from the series debut.
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) January 23, 2023
This marks the largest week 2 audience growth for an HBO Original drama series in the history of the network.
Episode 1 is now up to 18 million viewers. pic.twitter.com/qTnPetz1bH
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.