Jedan od glavnih fokusa studija u poslednjih nekoliko godina je želja da njihove igre budu sve dostupnije, sa svakom godinom koja nudi sve više opcija za igrače svih vrsta. Pred oktobarsko izdanje Spider-Man 2, tim u Insomniac Games je detaljno opisao mnoge nove opcije pristupačnosti koje će biti dostupne na lansiranju.
2020. godine smo izvestili da će The Last of Us Part II ponuditi preko 60 opcija pristupačnosti, od vizuelnih do auditivnih i svega između. Od tada, sve više i više studija je sledilo njihove korake, podižući ulog kada je u pitanju pristupačnost.
Mnogi first party PlayStation studiji su odlučili da uključe desetine različitih opcija kako bi svoje igre učinili što dostupnijim. Insomniac Games na primer to radi sa Spider-Man Remastered i Miles Morales.
Dok su ove igre već uključivale gomilu opcija (kao što su QTE auto complete; mogućnost prebacivanja između pritiska dugmeta i držanja; poboljšani auto aim; pristupačnost vibracija i još mnogo toga), tim izgleda da će se nadmašiti samog sebe, ovog puta donoseći potpuno novi niz opcija.
Kao deo Q&A stranice Spider-Man 2 Insomniac Games je detaljno opisao nove opcije koje će biti dostupne pored svih prethodnih dodataka, naime:
- Audio: Podrška za čitanje ekrana će naglas čitati sav tekst na ekranu u menijima
- Titlovi: Titlovi na ekranu i audio opisi su dostupni za sinematike
- Gameplay: Možete odabrati da usporite akciju na 70%, 50% ili 30% pune brzine, prebacujući se nazad na redovnu brzinu u bilo kom trenutku
Opcija za promenu brzine će posebno biti korisna mnogima u Spider-Man 2, posebno jer je nastavak već pokazao mnogo bržeg Spajdija – čineći ga još korisnijim nego što bi bio u prvoj igri.
Kao što je pomenuto, ovo su samo novi dodaci, sa svim prethodnim opcijama pristupačnosti iz remastera prve igre takođe planiranim da budu uključeni, što znači da će više od 60 odvojenih opcija biti dostupno kada Spider-Man 2 bude lansiran 20. oktobra.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.