Activision je proslavio neverovatnih dvadeset godina postojanja Kinga, kompanije za ‘interaktivnu zabavu’ koju je stekao 2016. godine. Ako niste upoznati sa King, sigurno ste čuli za njegove igre – Candy Crush, da navedemo njegov najveći izum. U saopštenju za štampu napisanom da bi se odao počast jubileju, Activision je istakao da je Candy Crush Saga zaradila neverovatnih 20 milijardi dolara tokom svog postojanja.
Čak i danas, 11 godina nakon što se igra prvi put pojavila, Candy Crush privlači milione aktivnih igrača svakog meseca. Tokom tog vremena ostvario je neverovatan broj preuzimanja – oko pet milijardi preuzimanja na svim uređajima.
King je pogodio zlatnu žilu sa pravovremenim izdanjem Candy Crush 2012. godine i od tada uživa u tom uspehu. U izveštaju koji je objavio Activision, otkriveno je da su igrači Candy Crush Saga kolektivno završili više od pet milijardi nivoa. Postala je legitimna esportska igra – ove godine se u Londonu održao turnir u Candy Crushu sa nagradnim fondom od 250.000 dolara.
U izjavi, predsednik King-a, Tjodolf Sommestad, visoko je ocenio uspeh kompanije tokom poslednjih dvadeset godina:
Dostizanje naše 20. godišnjice je pokazatelj neverovatne strasti i posvećenosti celog tima King-a našoj misiji da svet učinimo zabavnim. Dok se okrećemo budućnosti, nastavićemo da se trudimo da naše igre budu najbolje moguće i da igračima pružimo više onoga što žele. Sa istorijom uspeha i svetlom budućnošću ispred sebe, King se raduje pružanju još mnogo godina zabavnog gejmpleja i nezaboravnih trenutaka našim igračima.
Activision se raduje sledećih 20 godina Kinga, a verovatno je da kada dođe taj jubilej, slavićemo još pedeset biliona završenih nivoa Candy Crush, a o zaradi da ne govorimo.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.