Objavljivanje Dead Space 2008. godine obeležilo je snažan početak za tada potpuno novu franšizu, nudeći iskustvo survival horora koje je uvelo inovativne mehanike u imerzivnoj atmosferi. Nažalost, do izlaska Dead Space 3 2013. godine, serijal je sveden na jednostavnu akcionu avanturu, lišavajući je njene jedinstvenosti. Govoreći o njenim neuspesima, pisac Dead Space 3 sada je otkrio da EA nije dozvolio da “od početka pravimo horor igru”.
U intervjuu na CaptainBribo Podcastu (i transkribovanom od strane PCGamesN), pisac i ko-producent za Dead Space 3 – Chuck Beaver – govorio je o promenama koje bi napravio u Dead Space 3 ako bi imao priliku, rekavši:
“Sada u ovoj teritoriji [Dead Space] remakea, skoro bih potpuno prepravio Dead Space 3, ali bih zadržao bit lorea na kojoj se zasniva, zadržao lore koji otkrijete, i imao bih Ellie tamo ali u drugačijem odnosu [sa Isaacom] i prepravio bih celu glavnu priču.”
Kako se i očekivalo, čini se da promena žanra koja se videla sa Dead Space 3 nije došla od samih developera, već je umesto toga izgleda naložena od strane izdavača EA, pri čemu Beaver navodi:
“Nismo smeli da pravimo horor igru od početka…Plan [sa Dead Space 3] bio je da se proširimo na druge žanrove gejmpleja. Svi ti delovi zajedno ne samo da nisu generisali novu publiku, već su izgubili staru publiku.”
S obzirom da je Dead Space sada oživljen u obliku uspešnog remakea koji je objavljen ranije ove godine, biće zanimljivo videti koje će promene biti napravljene sa svim budućim nastavcima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.