The Witcher 3 ima toliko nezaboravnih trenutaka da može biti teško izabrati nekoliko. Međutim, misije koje uključuju Krvavog Barona, Gospodara Ogledala i bitku na Kaer Morhenu ističu se.
Takve misije su dovele do toga da igra stekne reputaciju kao jedan od najboljih RPG-ova u industriji. Prema CDPR, glavni razlog iza ovog kvaliteta bio je taj što je bio vrlo probirljiv u prihvatanju predloga.
Kako se očekivalo, developeri u CDPR-u su predložili mnoge misije tokom razvoja igara poput Cyberpunk 2077 i The Witcher 3. Međutim, oko 90% ideja je odbačeno, pokazujući da CDPR nije pravio kompromise.
U intervjuu za PCGamer na GDC-u, glavni dizajner misija Cyberpunk 2077, Pawel Sasko, koji je takođe radio na The Witcher 3, otkrio je zašto su misije bile tako dobre.
Dobar dizajner ima prihvatljiv odnos svojih ideja između pet do 10%.
– Pawel Sasko
On veruje da dizajneri sa prihvatljivim odnosom od 10% predstavljaju najbolje što bilo koji tim ima. Međutim, čak i takvi dizajneri na kraju imaju većinu svojih predloga odbačenih.
Sasko je naglasio da je ideja iza ovog pristupa da se dizajneri ohrabre da predlože sve svoje ideje. Na kraju, ideje se mogu filtrirati, a samo najbolje će se pojaviti u igri.
Iako zvuči kao jednostavna tehnika, do sada je bila efikasna za CDPR. Sasko je rekao da čak i najbolji dizajneri imaju loše ideje, pa nije nepoštovanje za bilo kog dizajnera da mu se predlog odbije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.