Assassin’s Creed serijal je patio od krize identiteta tokom svojih prošlih mnogih unosa, sa stealth franšizom koja se polako ali sigurno pretvara u akciono-avanturistički RPG otvorenog sveta. Deo evolucije serijala je video izdanje AC naslova sa pretežno, nepotrebno velikim mapama. Srećom, čini se da je Ubisoft slušao fanove.
U intervjuu koji je sproveo magazin ‘PLAY’ (i koji je izvestio GamesRadar), AC Shadows’ art direktor – Thierry Dansereau – je govorio o pristupu tima za otvoreni svet, otkrivajući da će veličina mape biti manja od Valhalla, ali veća od mnogo više ograničenog AC: Mirage. Prema Dansereau “Mi pričamo o Origins velikom” – što je još uvek prilično velika mapa, posebno u poređenju sa ranim unosom.
Do 2015. godine i izdanja Assassin’s Creed Syndicate, mape za AC naslove su bile uglavnom držane na uzdi. Sa najmanjom AC1’s Damascus na procenjenih 0.13km kvadratnih i najvećom Syndicate na 3.7km kvadratnih.
Od Origins nadalje međutim, veličine mapa su nastavile da se rastu do masivnih nivoa, sa AC Odyssey i Valhalla oko 250km kvadratnih ako uključite pristupačne morske oblasti.
Spomenuti AC Origins je još uvek uzeo masivan skok preko Syndicate po pitanju veličine, ali je ostao ‘relativno’ zategnut na ‘samo’ 80 km kvadratnih. Samim tim, biće zanimljivo videti kako će otvoreni svet Assassin’s Creed Shadows biti primljen kada igra bude lansirana na 15. novembra.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.