Uprkos tome što je jedna od najdugotrajnijih i najpopularnijih gejming franšiza svih vremena, Square Enix se mučio da zadrži Final Fantasy relevantnim kao što je bio tokom vrhunca serijala. Uprkos izdanju dve visoko ocenjene Final Fantasy igre u poslednjoj godini ili tako, Square Enix je izvestio da naslovi “nažalost nisu zadovoljili naša očekivanja”.
Kako je podelio industrijski analitičar/reporter ‘Takashi Mochizuki’ kao deo najnovijeg finansijskog izveštaja Square Enixa, izdavač je otkrio da “U HD Games sub-segmentu, objavili smo više novih naslova, uključujući velike naslove kao što su ‘FINAL FANTASY XVI’ i ‘FINAL FANTASY VII REBIRTH’, ali su dobici nažalost nisu zadovoljili naša očekivanja.”
Dok je opšte poznato da Square Enix ponekad ima nerealno visoka očekivanja za svoje igre, analitičar Daniel Ahmad je dodao so na trenutnu ranu Squarea, izjavljujući:
“Ovo je jedan od retkih slučajeva kada je Square Enix razuman, jer su se obe igre zaista podbacile u poređenju sa prošlim unosom.”
Za kontekst, dok nemamo najnovije brojke o performansama bilo koje igre, Final Fantasy XVI je zvanično prodao preko 3 miliona kopija u svojoj prvoj nedelji – iako se čini da je dugoročna prodaja prilično opala. FFVII Rebirth sa početka Sove godine, s druge strane, nema zvanične podatke o prodaji koji su do sada deljeni – verovatno zbog njegovog podbacivanja.
Naravno, sa FFXVI sada konačno van za PC i Rebirth koji verovatno sledi primer, biće zanimljivo videti kako će se prodaja nositi sa dodatnim ubrizgavanjem 100 miliona potencijalnih igrača.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.