Bivši izvršni direktor PlayStationa, Šuhei Jošida, nedavno je pohvalio Ghost of Yotei u podkastu Easy Allies, rekavši da nije naišao na skoro nijedan bug u igri, čak i u početnim fazama developmenta. Dodao je da je igra i tada bila veoma stabilna, uprkos brojnim promenama i verzijama borbenog sistema koje je studio Sucker Punch testirao.
Jošida je istakao da je Sucker Punch postigao ovako konzistentan kvalitet zahvaljujući njegovoj otvorenoj metodici rada, rekavši da su svaki komentar i kritiku shvatali veoma ozbiljno. Pored ovog studija, Jošida je naveo i Naughty Dog kao jednu od gejming kompanija sa kojima je imao gotovo savršenu saradnju.
Čini se da sve ide kao po loju za Sucker Punch, koji je potvrdio da Ghost of Yotei sigurno izlazi 2025. godine i da neće biti nikakvih odlaganja. Takođe, najavljena je i anime adaptacija zasnovana na Ghost of Tsushima: Legends.
Podsećamo, Ghost of Yotei nije direktan nastavak na Ghost of Tsushima. Kako je priča o Jin Sakaiju završena u prvom delu, Sucker Punch nas ovom prilikom vodi nekoliko vekova u budućnost, u 1603. godinu. U ovoj avanturi ćemo igrati kao samuraj ratnica Atsu koja je odbegla od grupe ronina na planinu Yotei, po kojoj je igra dobila ime.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
