Izgleda da je sistem loot kutija postao potpuno neizostavan i sada ga većina developera implementira u svoje igre, bilo da one pripadaju multiplejer ili singlplejer branši.
Na red je došla i kompanija Ubisoft sa Assassin’s Creed: Origins, koja je u pomenutu igru već implementirala loot kutije, ali sa jednim obrtom, za njihovu kupovinu se neće koristiti pravi novac, već jedino valutu koja se može sakupljati u igri. Što znači da nećemo viđati mikrotransakcije.
Igrači će otvaranjem kutija dobijati retke predmete, do kojih mogu doći istraživanjem ogromnog Egipta i infiltriranjem vojnih baza, što je još jedna pozitivna stvar za one koji žele da budu što dalje od otvaranja kutija, rekao je direktor igre, Ašraf Ismail u razgovoru za Eurogamer.
Letos je izbila prava kontroverza oko Middle-Earth: Shadow of War i uvođenja ovih kutija za koje je bilo potrebno izdvojiti pravi novac putem mikrotransakcija, iako se radi o igri za jednog igrača koja već košta “standardnih” 60 dolara.
Ovih dana je publika razočarana sa mikrotransakcijama i istim sistemom u Star Wars: Battlefront 2 beti kompanije EA, pošto je igra dosta oslonjena na pay-to-win princip i sama progresija igrača vezana za kupovinu karata i drugih dodataka.
Kakav je vaš stav, da li izdvajate više novca za kupovinu loot kutija ili ih izbegavate?
