Obsidianov Avowed je konačno ugledao svetlost dana, ali je njegov razvoj bio daleko turbulentniji nego što se mislilo. U ranim fazama razvoja, igra se interno zvala “multiplejer Skyrim”, sa velikim otvorenim svetom i kooperativnim elementima.
U nedavnom intervjuu za Bloomberg, rediteljka igre Keri Patel je otkrila da je Avowed bio znatno ambiciozniji projekat pre nego što je 2021. godine došlo do velike reorganizacije u studiju. Ideja je bila da se stvori RPG sa masivnim svetom, ali studio je ubrzo shvatio da nema resurse da realizuje tu viziju bez ozbiljnih kompromisa.
Obsidian je poznat po svojoj “više projekata u isto vreme” strategiji, što znači da nisu želeli da sav fokus stave na jednu igru. Umesto toga, Avowed je redizajniran u nešto manji, zonirani RPG. Ova promena omogućila je timu da brže završi igru i zadrži poznati Obsidianov pristup priči i dizajnu likova.
Reakcije igrača su bile relativno pozitivne, ali bilo je i obilje kritika na račun interakcije sa NPC-evima, character creation sistema, optimizacije i osrednje priče.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
