Na jučerašnjoj State of Unreal prezentaciji, CD Projekt Red je prikazao tehničke mogućnosti najnovijeg Unreal endžina na primeru The Witcher 4. Imali smo priliku da vidimo kratak segment gejmpleja, kao i predele sveta koji zaista oduzimaju dah. Međutim, ispostavilo se da je CDPR samo koristio tonu šminke za svrhu ove prezentacije.
U izjavi za VGC ubrzo nakon događaja, CDPR se ogradio, rekavši da ono što smo videli zapravo nije gejmplej iz The Witcher 4, već tehnička demonstracija kreirana na osnovu tehnologije koja pokreće The Witcher 4. To znači da grafika verovatno neće biti na istom nivou kada igra zapravo bude izašla.
Fanovi su odmah ukazali na to da CDPR ovo radi prilično često – prikaže nešto zaista spektakularno, što se ipak ne može reći i za finalni proizvod. Tako je bilo i sa The Witcher 3: Wild Hunt, kao i sa Cyberpunk 2077.
„Ovo je tehnička demonstracija i prvi uvid u najmoderniju tehnologiju koja pokreće The Witcher 4 – ali ne i sama igra. Ponosni smo na ovaj rani korak u razvoju i što možemo da vam pokažemo sve nove tehnologije poput UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer i FastGeo Streaming, koje zajedno oblikuju budućnost Witcher serijala”, izjavio je CDPR.
Ukratko, ovo je bio prikaz najbolje moguće verzije četvorke, koja je dodatno ulepšana kako bi ostavila što jači utisak na publiku. Ipak, bićemo zadovoljni ako finalni proizvod bude izgledao bar približno dobro kao ovaj tech demo.
Segment o The Witcher 4 počinje oko 30. minuta prezentacije.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
