Producent iz kompanije Square Enix nedavno je otkrio da nije siguran da li će naredna izdanja Final Fantasy serijala, FF 17 i FF 18, biti fokusirana na poteznu borbu, ili će zadržati više akcioni pristup.
Tokom intervjua za AnimeNewsNetwork, producent Naoki Jošida je izjavio da je Clair Obscur: Expedition 33 ostavio snažan utisak ne samo na njega već i na celu industriju. Međutim, Jošida je objasnio da ne može da govori o borbenim mehanikama jer one često ograničavaju pravac razvoja cele igre.
Pojasnio je da se ovi sistemi koncipiraju u skladu sa dizajnom, grafičkim kvalitetom i narativom koji razvojni tim želi da predstavi igračima. Zbog toga, zaključio je da ne postoji jednostavan odgovor na pitanje da li će buduće igre koristiti isključivo potezne sisteme ili će biti više orijentisane na akciju.
Na kraju je istakao da „neće nužno raditi na Final Fantasy 17“, te iz tog razloga ne želi da „ograničava ili sputava“ budućeg reditelja ili producenta Final Fantasy 17 i 18 unapred zadatim obećanjima.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
