Konrad Tomaškevič, režiser predstojećeg RPG-a The Blood of Dawnwalker, otkrio je nove detalje o igri u nedavnom intervjuu za Eurogamer. S obzirom da je Tomaškevič vodio razvoj Witcher 3 i Cyberpunka, mnogi željno iščekuju debitantski projekat studija Rebel Wolves, ali neki su pomalo zabrinuti zbog njegove strukture.
U The Blood of Dawnwalker igraćemo kao poluvampir koji mora da se suoči sa moćnim vampirom i spasi svoju porodicu. Caka je u tome što ćemo imati samo 30 dana i 30 noći u igri da ih spasemo.
Tomaškevič je otkrio da main quest ne postoji kao takav i da igrači imaju potpunu slobodu, što znači da mogu odmah da se uhvate ukoštac sa glavnim negativcem. Alternativa je istraživanje sveta, rešavanje side questova, unapređivanje opreme i veština kako biste se bolje pripremili za konačni obračun.
The Blood of Dawnwalker se u srži vrti oko pomenutog vremenskog ograničenja, gde svaka odluka ima jasno prikazan uticaj na protok vremena pre nego što je zaista izaberete. To takođe znači da tokom 30 dana funkcionišete kao čovek, a tokom 30 noći kao vampir, pa ćete u različitim situacijama morati da koristite oba seta sposobnosti, umesto da se oslonite samo na jedan.
Neki igrači su oberučke pozdravili ovaj pristup, opisavši ga kao zanimljivo rešenje za pojedine probleme koji prate žanr. U nekim igrama se često nalazimo u situaciji gde rešavamo trivijalne side questove dok nas čeka izuzetno važan glavni zadatak. Sa jasnim vremenskim ograničenjem, sporedne misije više ne deluju kao gubljenje vremena u narativnom smislu, već kao stepenice ka cilju.
Međutim, neće se svakom dopasti ovaj pristup. Neki žele da igraju singlplejer igre sopstvenim tempom, a ne sa nametnutim vremenskim ograničenjem. Drugi brinu da je će potpuna sloboda negativno uticati na kvalitet glavne priče u globalu.
U koju grupu igrača vi spadate?
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
