PC

Expedition 33 studio odbija da koristi bilo kakvu vrstu veštačke inteligencije

Posted on

Dok mnogi developeri i izdavači istražuju kako da uključe veštačku inteligenciju u razvoj igara, tim koji stoji iza Clair Obscur: Expedition 33 odlučno odbija takav pristup.

Predstavnici studija Sandfall Interactive su na dodeli nagrada Premios 3DJuegos Lenovo 2025 pričali o uspehu svog prvog naslova, ali i tome kako veštačka inteligencija utiče na razvoj igara. Tom prilikom su naglasili da ne žele da veštačka inteligencija bude uključena u bilo šta kreativno u njihovom studiju. Kreativni direktor Gijom Broš je rekao:

“Kada je reč o bilo čemu kreativnom, naš odgovor je ne. To je kao da nekome oduzmete svu radost stvaranja igre. Mi volimo da pravimo igre, volimo da stvaramo u globalu. Umetnost je jedna od najlepših stvari na svetu, zbog čega veštačka inteligencija nikada neće postati sastavni deo naših igara.”

Za fanove to znači da su svaka scena i svaki lik u Clair Obscur: Expedition 33 stvoreni bez upotrebe veštačke inteligencije, a iz studija nameravaju da taj stav zadrže i za buduće projekte.

Korišćenje veštačke inteligencije u razvoju igara je danas goruća tema. Mnogi su na strani Sandfall Interactive-a, poput Nintendovog glavnog čoveka Šigerua Mijamota koji je rekao da bi se Nintendo radije “služio drugačijim metodama” umesto veštačke inteligencije.


Pratite nas na našoj FacebookInstagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version