Brus Nesmit, dugogodišnji veteran Bethesde i glavni game dizajner Skyrima, redovno daje zanimljive intervjue otkako je napustio tim 2021. godine. U nedavnom gostovanju na FRVR podkastu, priznao je da su on i ostatak tima bili iznenađeni što je igra i dalje toliko popularna.
Na primer, Skyrim je u utorak u isto vreme igralo 26.039 igrača na Steamu. Nesmit smatra da je specifičan otvoreni svet igre glavni razlog zbog kog je igra opstala, uključujući njegovu haotičnost i nepredvidivost, koja delom proizilazi iz „tehničkog nesavršenstva“.
„Mislim da je Skyrim prikazao otvoreni svet na način na koji to niko ranije nije uradio, a ni kasnije se malo ko usudio da pokuša. Jedna od stvari koju smo prihvatili, a s kojom se mnogi developeri i dalje teško mire, jeste činjenica da otvoreni svetovi moraju da postoje sa određenom dozom nesavršenstva.
Ako pokušate sve da ispeglate i uklonite sve što je neobično i bizarno, ono što neki igrači nazivaju bagovima, magija nestaje. Uvek smo se trudili da fundamentalne mehanike funkcionišu kako treba, ali smo takođe bili spremni da zadržimo pojedine bagove, ako za to imamo prostora. Neke interakcije i ponašanja likova možda nisu idealna, ali nam zauzvrat daju nešto izuzetno vredno što Skyrim čini jedinstvenim“.
Nesmit je dodao da razvojni tim nije želeo da „drži igrače za ruku“, već im je omogućio da sami kroje svoje avanture. Po njegovom mišljenju, takav pristup je i danas redak, uprkos tome što svake godine izlazi ogroman broj open world igara.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
